هنر وب ارائه دهنده راهکارهای نوین بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیک

هنر وب |طراحی سایت – طراحی فروشگاه اینترنتی-بهینه سازی وب سایت

 

تدوین استراتژی و مشاوره محتوا

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی مجموعه ای از دستورالعمل ها، روش ها و بایدها و نبایدهایی است که با توجه به وضعیت موجود خود برای رسیدن به هدف یا چشم اندازمان به کار می بریم. حال استراتژی محتوا به معنای برنامه ریزی برای تولید و مدیریت صحیح محتوای مفید و کاربردی گفته می شود، بعبارتی میتوان آن را به گونه ای معماری اطلاعات دانست. به طور کلی می توان گفت، استراتژی محتوا فرآیند تولید، ذخیره و توزیع محتوا بر اساس یک طرح محتوایی سازمان‌یافته حول یک مأموریت مشخص و بر اساس مخاطب‌های مشخص است.

هنروب و استراتژی محتوا

مجموعه هنروب می تواند با تدوین استراتژی محتوای سازگار و متناسب با اهداف کسب و کارتان، به شما کمک کند. کارشناسان ما همواره موفقیت این فرآیند را در تمام چرخه عمر محتوا، بر اساس شاخص‌های شفاف عددی اندازه‌گیری و بررسی می کنند. از آنجاییکه استراتژی محتوا مسئول هویت بخشی به محتوا از لحاظ ساختار و سبک است، هنروب این چارچوب را برای کلیه دپارتمان‌های یک سازمان تعیین می کند.

از اجزای اساسی و مهم در تدوین استراتژی محتوا هنروب می توان موارد زیر را نام برد:

شخصیت برند: اولین مرحله برای تدوین یک استراتژِی موفق، شناخت خود، مخاطبان و عواملی است که می تواند روی آن ها تاثیر داشته باشد. ما بر اساس اصول علمی، ویژگی های محتوای موردنظر را مشخص می کنیم و متناسب با محصول ومخاطبان شما کمک می کنیم تا شخصیت متفاوتی برای برند خود طراحی کنید.

شخصیت یا پرسونای مخاطب: برای شناخت بیشتر نیازها و علایق مخاطبان خود، باید بیشتر با شخصیت و ویژگی های آن ها آشنا شوید. در این راستا، مجموعه هنروب تلاش می کند با شناسایی و طبقه بندی مخاطبان شما، نیازها، انتظارات و رفتارهای آن ها را مشخص کند و متناسب با گروه های خاص مخاطبان به دسته بندی موضوعی محتوا و ترجیحات و علایق هر دسته بپردازد.

انتخاب بهترین مسیر: برای شناخت دسته های محتوایی که مخاطبان روی آن تمرکز می کنند و جلب توجه مخاطبان به دسته های محتوایی دیگر، هنروب راهکارها و روش هایی را در نظر دارد که بهترین مسیر ممکن را برای رسیدن به اهداف شما، توسط شناسایی مخاطبان هدف را دنبال می کند.

خدمات هنروب در طراحی یک استراتژی موفق

♦  ایجاد طرح محتوایی عملی و امکان پذیر

♦  ایجاد تقویم برای تولید محتوایی خاص

♦  مشخص کردن ابزارهای اندازه گیری موفقیت

♦  تعیین شاخص های عملیاتی و عملکردی به عنوان معیارهایی برای اندازه گیری موفقیت

♦  شناخت اطلاعات جمعیتی(مانند سن و جنسیت)، علاقمندی ها، عوامل و افراد تاثیرگذار بر آن ها

♦  تعیین هدف یا چشم انداز

♦  مشخص کردن ماموریت

♦  سبک و ساختار محتوا

♦  آشنایی دقیق و تعریف مخاطبان

♦  ایجاد جریان درآمدی پایدار مبتنی بر محتوا

♦ طراحی چرخه محتوایی مناسب برای انواع محتوا

مشاوره محتوا

مشاوره محتوا در هنروب

تیم تخصصی مشاوران هنروب با آشنایی با مباحث و تاثیرات مهم دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در توسعه کسب و کارها آماده است تا با مشاوره‌ی تخصصی، نقاط مبهم و تاریک جایگاه و تأثیر محتوا را در کسب‌وکار شما روشن کند.

جهت مشاوره با کارشناسان ما و اطلاع از تعرفه های استراتژی و مشاوره محتوا با ما تماس بگیرید.

 

28426762 – 021