هنر وب ارائه دهنده راهکارهای نوین بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیک

هنر وب |طراحی سایت – طراحی فروشگاه اینترنتی-بهینه سازی وب سایت

قوانین و مقررات

۱- خدمات و محتویات سایت هنر وب، براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این سایت است بنابراین هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است، اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده کنید باید از طریق پست الکترونیکی info@nullhonareweb.com درخواست خود را ارسال کرده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.

 

۲- سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کامل تر و سهولت کاربر در سایت قرار داده شده اند، مستقل از هنر وب هستند و این مجموعه مسئولیتی در قبال محتویات آن ها و هر گونه آسیب و خسارت احتمالی وارده از طریق ویروس یا فایل های مخرب دیگر ندارد.

 

۳- مالکیت معنوی محتویات سایت هنر وب شامل قانون حق تکثیر شده و منحصرا متعلق به سایت honareweb.com می‌باشد.

 

۴- تمامی اصول اساسی حاکم بر فعالیت هنر وب، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنند‌گان است.

 

۵- تنها نظرات و پرسش و پاسخ هایی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.

 

۶- کاربران ارسال کننده نظر یا پرسش و پاسخ موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.

 

۷- کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنند، همچنین باید دقت داشته باشند تا در صورت درج لینک، لینک ها به صورت خودکار تبدیل به متن می شود و یا اگر لینک دارای مشکل قانونی یا مخرب باشد نظر یا لینک حذف خواهد شد.

 

۸- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خودداری کنید.