هنر وب ارائه دهنده راهکارهای نوین بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیک

هنر وب |طراحی سایت – طراحی فروشگاه اینترنتی-بهینه سازی وب سایت

 

طراحی و اجرای کمپین بازاریابی 360 درجه

مفهوم کمپین بازاریابی 360 درجه

کمپین بازاریابی 360 درجه، ایده ای خلاقانه میان تمامی عناصر مطرح در بازاریابی محسوب می شود که با هدف معرفی هرچه بهتر یک برند، مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت ساده، این نوع برنامه بازاریابی، با کمک امکاناتی که در اختیار تیم مارکتینگ قرار دارد، به برقراری ارتباطی موثر و کامل با مخاطبان می پردازد.

ایده بازاریابی 360 درجه مفهومی فراتر از یک بازاریابی رسانه ای مختصر و مفید خواهد بود. این متد شامل استفاده از تمام امکانات در دسترس با هدف ایجاد ارتباطی موثر با مخاطبان است. این ارتباط به منظور انتقال پیام برند در مناسب ترین حالت ممکن برنامه ریزی می شود. 

کمپین بازاریابی 360 درجه

چرا کمپین 360 درجه؟

مهم ترین جنبه ی تبلیغات 360 درجه آن است که کمپین های اجرایی آن در هر دو بستر آنلاین و آفلاین صورت می پذیرد. این روش، تمامی بسترهای اطلاع رسانی ممکن را پوشش می دهد، همچنین عامل دیگر، یکپارچگی و دسترسی بیشتر به مخاطبان است. در طراحی این کمپین ها، پیام رسانی در تمام رسانه ها و به موازات هم صورت می پذیرد، در نتیجه دسترسی به مخاطبان در سطح قابل قبولی خواهد بود. 

در مجموع، کمپین 360 درجه بر زوایای مختلف یک کسب و کار تمرکز می کند تا بتواند تعامل قابل توجهی را با مخاطبان هدف شکل دهد. کمپین های موفق، پیام اصلی ای که مخاطبان به آن علاقه مند هستند را در نظر می گیرند، سپس تمام ارتباطات و استراتژی های بازاریابی بر اساس برقراری ارتباط موثر با مخاطبان لحاظ می شود.

هنروب، طراح و مجری کمپین 360 درجه

کمپین بازاریابی۳۶۰ درجه هنروب، روشی جامع، کامل و همه جانبه از بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) است، که چرخه کامل خرید از ابتدا تا انتها را پوشش می دهد و برای این کار از تمامی راهکارهای دیجیتال بهره می برد. کارشناسان ما معتقدند که موفقیت در یک کمپین۳۶۰ درجه تا حد زیادی به جذابیت پیام ارسالی به مخاطبان و استفاده از شیوه‌های موردعلاقه آن ها برای ارسال این پیام بستگی دارد، از این رو می کوشند تا با تکیه بر دانش روز و استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند استراتژی موفقی را طراحی و اجرا کنند.

img

ویژگی ها

  • با هدف توسعه برندی استراتژیک توسط بازاریابی 360 درجه، محصولات خلاقانه جدیدی معرفی شده و یا محصولات نوستالژیک کمپانی باری دیگر وارد عرصه رقابت خواهند شد.

  • این کمپین شامل رویکردی تبلیغات محور است که از تمام ابزارهای انتقال پیام برند (آنلاین، آفلاین و یا موبایل) به صورتی کاملا موثر برای برقراری ارتباط با مخاطبان استفاده می کند.

  • تغییرات مورد انتظار در بازاریابی 360 درجه شامل بسته بندی محصولات و جنبه های بصری نیز خواهد شد. جالب است بدانید که اغلب محصولات حاصل از این متد، قیمتی متفاوت از سایر کالاهای مشابه دارند. البته موضوع قیمت وابسته به جهت گیری های تیم بازاریابی در هر کسب و کاری خواهد بود.

جهت اطلاع از تعرفه طراحی و اجرای کمپین بازاریابی 360 درجه هنروب، با ما درتماس باشید.

 

28426762 – 021