هنر وب ارائه دهنده راهکارهای نوین بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیک

هنر وب |طراحی سایت – طراحی فروشگاه اینترنتی-بهینه سازی وب سایت

افزونه های محبوب ورد پرس

افزونه های محبوب ورد پرس

افزونه های محبوب ورد پرس

برخی افزونه های محبوب ورد پرس:

1-Contact Form 7: یکی از مشهورترین و کارآمدترین افزونه ها برای ایجاد فرم های “تماس با ما” می باشد، که به آسانی قابل استفاده است. همچنین قابلیت پشتیبانی از افزونه های CAPTCHA، Akismet Anti Spam را نیز دارد.
2-Yoast seo: این افزونه از محبوب ترین و قدرتمندترین افزونه های وردپرس در خصوص بهینه سازی و بهبود سئو سایت است، از مزایای آن می توان به رایگان بودن، امکان کنترل نقشه سایت، منطبق با آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل و بروز رسانی منظم، اشاره کرد.
3-Jetpack by wordpress: در راستای افزایش ترافیک، ایجاد امنیت و جذابیت سایت، می توان از این افزونه استفاده کرد. در واقع این افزونه مجموعه ای از چند افزونه ی کاربردی می باشد که توانایی مدیریت وبسایت را دارد. امکانات زیادی نظیر آمارگیری، تجزیه و تحلیل سایت، اشتراک گذاری خودکار مطالب در شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاشتن پست ها و دیدگاه های هر پست، بهینه سازی موتور جستجو و … را شامل می شود.
4-bb Press: یکی از رایج ترین افزونه های انجمن ساز ورد پرس می باشد، که دارای محیطی ساده و مبتنی بر استانداردهای وب می باشد و از سرعت بالایی برخوردار است. این افزونه خود دارای امکانات و افزونه های متنوعی از قبیل، مدیریت کاربران سایت، پنل حرفه ای و فارسی شده، مدیریت انجمن ها، موضوع ها و پاسخ ها، قابلیت راه اندازی در کنار سایت وردپرس، قابلیت تعریف چند انجمن (forum) مختلف، پنل مدیریت حرفه ای، قابلیت تغییر و ویرایش در قالب، نصب سریع و راحت، دارای ابزارک نمایش آخرین ارسال ها (تاپیک های تازه)، ابزارک نمایش محبوب ترین ها، ابزارک بخش ورود کاربران، قابلیت قرار دادن RSS انجمن، می باشد.
5-WooCommerce: ووکامرس، فروشگاه اینترنتی وردپرس است که کاملا رایگان و متن باز است. وجود ووکامرس در کنار وردپرس به آن قدرت زیادی داده است تا در کنار تمام خدمات موجود، بتوان در هر قالبی یک فروشگاه اینترنتی با بهترین امکانات ساخت. این افزونه امکانات کامل یک فروشگاه اینترنتی را در بردارد و از راهکارهای مورد علاقه در سطح دنیاست که توانایی مدیریت کسب و کار را ایجاد می کند. امروزه ووکامرس 30 درصد از فروشگاههای آنلاین دنیا را به خود اختصاص داده است. از جمله امکانات این افزونه عبارتند از :
ایجاد کد تخفیف، درگاه های پرداخت، اطلاع رسانی از طریق پیامک، امکان ارسال از طریق انواع پست و پیک، فروش انواع محصولات فیزیکی و دیجیتالی، فروش خدمات،دارای سیستم گزارش گیری قوی بر اساس محصولات، دسته بندی ها و زمان، افزودن مالیات بر ارزش افزوده محصولات و مدیریت آن، انعطاف پذیری در انتخاب پوسته.
6-Akismet Ani-Spam: افزونه ی اکیسمت زیر مجموعه ی شرکت وردپرس است که از ارسال اسپم و دیدگاه های هرز در بخش نظرات جلوگیری می کند و دارای امنیت و قدرت بسیار بالایی است. این افزونه با الگوریتم‌های خاص و قوی خود نظرات و پینگ بک‌های سایت شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و هنگامی که کاربران وب سایت شما اقدام به ثبت نظر می نمایند، این افزونه قبل از ثبت نظر و ورود آن به دیتابیس، آن را بررسی می کند. اگر نظر درج شده، دارای لینک تبلیغات باشد و یا توسط ربات درج شده باشد، افزونه آن را به عنوان هرزنامه تشخیص می دهد، نظرات اصلی را نگه می‌دارد و هرزنامه‌ها را حذف می کند. این ابزار مفید 99 درصد اسپم‌های شما را جمع آوری می‌کند. سایت های بزرگ و پر بازدید حدود 85 درصد نظراتی که دریافت می کنند، اسپم هست. یعنی از هر 100 نظر فقط 15 نظر، سوالات و مشکلات و یا نظرات کاربران اصلی سایت هست و مابقی تبلیغات اسپمر ها هستند. با نصب Akismet و رهایی از شر نظرات اسپم، مدیران سایت شما به راحتی می توانند روی اهداف اصلی خود تمرکز کرده و فقط پاسخ 15 درصد نظرات واقعی خود را بدهند.

7-Wordpress Importer: از کاربردی ترین امکانات وردپرس انتقال محتوا و اطلاعات دیتابیس می باشد. شاید این امکان یکی از محبوب ترین و بهترین ابزار کاربردی می باشد که منجر به صرفه جویی در زمان می باشد. از جمله امکانات این پلاگین عبارتند از:
• ایجاد و کپی سایت در دامنه دیگر .
• ایجاد سریع محتوا جهت تست و دمو .
• ایجاد وبسایت های دمو جهت نمایش قالب .
• انتقال اطلاعات از هاست به لوکال هاست جهت اعمال تغییرات .
• تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات افزونه، نوشته، برگه و …
8-All in One SEO Pack: از این افزونه برای بهینه سازی سئوی سایت وردپرسی استفاده می شود، که در عین سهولت در استفاده، ویژگی ها و امکانات پیشرفته ای دارد، که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم:
• پشتیبانی از نقشه سایت توسط ارسال فایل XML آن، برای بهبود سئو سایت درموتورهای جستجوی گوگل و بینگ.
• ارائه Image XML Sitemap به گوگل و بینگ، برای بهبود سئو تصاویر.
• پشتیبانی از Google AMP (افزایش سرعت برگه ها در موبایل).
• گزارش تجزیه و تحلیل گوگل.
• پشتیبانی سئو روی انواع پست های سفارشی.
• آدرس های اینترنتی (URL) متعارف پیشرفته.
• تغییرات سایت شما را به طور خودکار به موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ اطلاع دهد.
• به صورت خودکار عناوین شما را برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو بهینه سازی می کند (META tags) خودکار تولید می کند.
• از محتوای تکراری موجود در بلاگ های وردپرس جلوگیری می کند.
• سازگاری با بسیاری از پلاگین های دیگر.
• به 57 زبان ترجمه شده است.
• سازگار با PHP7.
بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه