هنر وب ارائه دهنده راهکارهای نوین بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیک

هنر وب |طراحی سایت – طراحی فروشگاه اینترنتی-بهینه سازی وب سایت

مشکلات بازاریابی اینترنتی در ایران

بازاریابی اینترنتی در ایران

مشکلات بازاریابی اینترنتی در ایران

از بین رفتن مرزها بین فناوری و تجارت سبب شده تا تجارت الکترونیک در عرصه بین المللی نیز توسعه یابد و به سرعت در بین سازمان ها نفوذ کند همچنین بازاریابی اینترنتی در ایران نیز در سال های گذشته تغییرات چشمگیری داشته.

بازاریابی اینترنتی امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد تحولات زیادی بوده و از اهمیت زیادی برای شرکتها و صنایع مختلف برخوردار است این امر در کشورهای جهان سوم و در حال توسعه و همچنین در ایران نیز تا حد زیادی در بین مردم جا افتاده است و در رونق بخشیدن به کسب و کارها تا حد زیادی از این راهکار بهره گرفته شده با این وجود با توجه به نو پا بودن و محدودیت های موجود در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که به شرح فعالیتهای بازاریابی آنلاین در این مقاله خواهیم پرداخت.

عدم شناخت درست مفهوم بازاریابی اینترنتی در ایران و ابزارهای بازاریابی الکترونیکی باعث شده در این بستر گسترده به دلیل عدم آشنایی و عدم رعایت فرهنگ درست فعالیت در فضای مجازی عوامل زیادی به فراموشی سپرده شود و یا استفاده درستی از آنها نشود که این خود دلیلی بر عقب ماندگی و رکود اقتصادی است.

چرا خرید اینترنتی در ایران کمتر است؟

خرید و فروش اینترنتی و آنلاین یک فرایند جدید در ایران محسوب می شود که طبق آمارهای موجود 52%  کاربران به دلیل عدم اطمینان به وب سایت ها ترجیح می دهند از خرید اینترنتی پرهیز کنند و سایر فراد نیز یا تجربه خرید اینترنتی را ندارند و یا تجربه تلخی از خرید های آنلاین داشته اند.
با این وجود خوشبختانه طی  سال های اخیر فعالیت های اینترنتی بسیاری دیده شده و بسیاری از کسب و کار هابه سمت تجارت اینترنتی و بازاریابی اینترنتی در ایران حرکت کرده اند.

بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت، زمینه ساز پیشرفت کسب و کار و بهبود شرایط مالی شما است.

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه