هنر وب ارائه دهنده راهکارهای نوین بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیک

هنر وب |طراحی سایت – طراحی فروشگاه اینترنتی-بهینه سازی وب سایت

راهکارهای افزایش رتبه سایت در گوگل

افزایش رتبه سایت در گوگل

راهکارهای افزایش رتبه سایت در گوگل

افزایش رتبه سایت در گوگل و موتور های جستجوی دیگر ممکن است زمانبر و کمی دشوار باشد. اما نتیجه ای که پس از آن و قرار گرفتن سایت شما در رتبه های بالا بدست می دهد بسیار قابل توجه و سودآور خواهد بود. موفقیت در کسب و کارهای آنلاین رابطه مستقیمی با جایگاه وبسایت شما در موتور جستجو دارد. موتور جستجوی گوگل از متد ها و الگویتم های خاصی برای تعیین جایگاه های بالای نتایج جستجو استفاده می کند، که مدام در حال تغییر و بروز رسانی می باشند. برای رسیدن به جایگاه مورد نظرتان در صفحات اول جستجوها و از همه مهم تر باقی ماندن در آنها باید از قوانین و اصولی که گوگل بکار می برد اطلاع داشته باشید.

.

عواملی که در افزایش رتبه سایت در گوگل تاثیرگذار خواهد بود :

رعایت نکات مهمی مانند تولید محتوای بهینه شده برای سایت به طوری که کاربران را تشویق کند که بارها و بارها به وبسایت شما به عنوان یک منبع اطلاعاتی مناسب مراجعه نمایند،  از عوامل مهم افزایش رتبه سایت در گوگل می باشند . و فراموش نکنید که مطالب و صفحات سایت را حتما به یکدیگر لینک کنید.

 

  • بروز رسانی وبسایت به صورت منظم :

همیشه به فکر بروز رسانی وبسایت خود باشید و آن را بصورت منظم انجام دهید! گوگل اهمیت زیادی برای سایتهایی که مدام بروز می شوند قائل است.

 

  • طراحی سایت به صورت واکنش گرا :

هر روز به تعداد افرادی که از موبایل و تبلت برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند افزوده می شود. به منظور حفظ کاربرانی که به سایت شما مراجه می کنند پیاده سازی وبسایت به صورت واکنش گرا را فراموش نکنید.

 

  • انتخاب نام و عناوین مناسب برای صفحات سایت:

گوگل به نام ها و عناوینی که بکار می برید  حساس می باشد در انتخاب نام و عناوینی که برای  مطالب و صفحات سایت خود انتخاب می کنید دقت نمایید.

 

  • استفاده از شبکه های اجتماعی پر بازدید :

از شبکه های اجتماعی مثل facebook، googleplus و…  برای افزایش ترافیک سایتتان بهره ببرید. برای ویسایت خود یک صفحه اختصاصی تهیه کرده و مطالب سایت خود را در آن به اشتراک بگذارید.

 

  • سرعت وبسایت :

سرعت مناسب لود شدن صفحات وبسایت شما تاثیر مثبتی بر سئو آن دارد و علاوه بر آن باعث جذب مخاطبین سایت شما خواهد شد. اگر سایت شما سرعت لود مناسبی نداشته باشد کاربران به سرعت صفحه سایت شما را می بندند!

 

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم که پیگیر آخرین اخبار مربوط به تغییر الگوریم های گوگل باشید!  تا بتوانید در زمان مناسب نسبت به این تغییرات واکنش نشان دهید  و خود را با آن همگام کنید . در این صورت جایگاه بالای خود را در جستجو ها حفظ خواهید کرد و نسبت به رقبای خود کسب و کار موفق تری خواهید داشت.

 

 

 

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه