هنر وب ارائه دهنده راهکارهای نوین بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیک

هنر وب |طراحی سایت – طراحی فروشگاه اینترنتی-بهینه سازی وب سایت

 

سئو سایت شرکتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی وب سایت و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل نمایید

مشاوره رایگان تماس بگیرید 021-28426762

سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی از مهم ترین اجزاء مورد نیاز برای هر سایت و صاحبان کسب و کار شرکت ها می باشد. امروزه برای بیشتر شرکت ها و کارفرمایان داشتن نرم افزار های مهمی مانند: نظام پیشنهادات و بودجه عملیاتی و نرم افزار های ارائه خدمات بیشتر از هر چیزی دارای اهمیت می باشد. زیرا با این نرم افزر شما می توانید جایگاه ویژه ای در حوزه ی ارائه خدمات داشته باشید. که در واقع یک بهینه سازی اصولی برای شما می باشد.

هنر وب سرویس سئو و بهینه سازی شرکتی را با شرایط خاص و متفاوت ارائه می کند و تمام تلاش و اعتقادمان بر این است که سایت های شرکتی مورد قرارداد را به بالاترین سطح ممکن به ورودی های حاصل از جستجو بر پایه ی خدمات و محصولات استراتژیکشان نزدیک کنیم. مجموعه هنر وب کالاها و خدمات شما را مورد هدف قرار می دهد و جایگاه آن ها را با سئوی مناسب به روی خدمات و محصولات در بهترین جایگاه سرچ گوگل قرار می دهدو این اطمینان را می دهد که پایه و اساس کار، بر کیفیت انجام کار است و کمیت نقش مهمی در این میان ندارد.

مزایای سئو سایت شرکتی

از بارزترین ویژگی های سئو سایت شرکتی می توان به این نکته اشاره کرد که کمک شایانی به شرکت ها و موسسات تجاری جهت پیدا کردن بازار هدف می کند.در واقع موسساتی که نام سایت آنها در نتایج اولیه موتورهای جستجو دیده می شوند(باسرچ نام خدمات و محصولات تولیدی آنها). شانس بیشتری در جذب مشتریان دارد و البته عکس این قضیه وجود دارد که اگر اصول سئو برای سایتی رعایت نشده باشد امکان دیده شدن در نتایج جستجو را از دست می دهد و موجب رکود اقتصادی و از دست دادن مشتریان خود است.

درسال 2015 نیز اعلام شد که 90 درصد از جستجوی ارگانیک را جستجوی گوگل به خود اختصاص داده است.جالب اینجاست که از جستجوهایی که از طریق گوگل انجام می شود، 67.6 درصد مربوط به وب سایتهایی است که رتبه 1 تا 5 را به خود اختصاص داده اند و 3.73 درصد مربوط به سایت هایی است که رتبه های 6 تا 10 را دارند.

سئو سایت شرکتی
سئو سایت شرکتی

چرا سئوی سایت شرکتی؟

  • معرفی شرکت در دنیای مجازی و اینترنت
  • معرفی محصولات و خدمات شرکت در دنیا و ایران
  • افزایش ترافیک سایت و فروش محصولات بصورت آنلاین
  • افزایش درآمد شرکت و شناخته شدن در میان کاربران و شرکت های اینترنتی

در سال 2014 اعلام شد که 64 درصد بازدید سایت ها از طریق جستجوی ارگانیک، 2 درصد از طریق شبکه های اجتماعی، 6 درصد از طریق تبلیغات، 12 درصد از طریق جستجوی مستقیم سایت و 15 درصد از دیگر منابع بوده است.

راهکارهای سئو

“هنر وب” با دانستن راهکار های مناسب سئو و همچنین داشتن تجربه و تخصص در رابطه با به کار بردن کلمات کلیدی و مناسب برای بهینه سازی در رابطه با حرفه و کسب و کار شما می تواند صفر تا صد بهینه سازی را برای شما به ارمغان آورد. در واقع شیوه کار هنروب در ابتدا استراتژی برای گروه کلمات است. به این صورت که گروهی از کلماتی که مرتبط با صنعت و یا شرکت شماست انتخاب می شود و در اولویت قرار می گیرد و با توجه به برنامه های مربوط مانند Google trend و…  با توجه به حجم جستجو و بازار رقابتی موجود بررسی می کند. و نهایتا کلماتی که  مشتریان با استفاده از آن ها به دنبال خدمات شما می گردند را انتخاب و استفاده می کند.

s03

افزایش ترافیک

استفاده از سئو باعث افزایش ترافیک سایت می شود. و البته این را می دانید که افزایش ترافیک سایت به تنهایی برای شما درآمدزایی نخواهد کرد. اما این روند باعث افزایش شانس خرید مشتری از محصولات و خدمات شما می گردد. استفاده از طراحی گرافیکی جذاب و گیرا هم برای مشتریان می تواند قابل توجه باشد.

محتوای سایت شرکتی

اما در استفاده از بکار بردن محتوای مناسب برای سایت باید دقت کافی را داشت زیرا می تواند تاثیر خوبی را روی کاربر بگذارد. گاهی کاربران فقط برای خرید محصولی خاص به جستجو دست نمیزنند بلکه برای کسب اطلاع است که جستجو می کنند به همین دلیل بهتر است که محتوا نیز به گونه ای باشد که کاربر بتواند از آن استفاده بهینه را ببرد.

سئو سایت شرکتی

راه کارهای دیگر”هنروب”  برای بهینه سازی سایت شرکتی که رعایت آن ها تاثیر زیادی روی سئو سایت شرکتی شما داشته و طراحی سایت شرکتی شما را با موتور های جستجو سازگارتر می کند.

بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت بر اساس اصول سئو

مراحل کلی بهینه سازی و سئو سایت شرکتی

بهینه سازی قالب و کد های سایت

بهینه سازی سایت و قالب کلی آن جهت افزایش سرعت سایت و بهینه سازی کد های آن انجام می گردد که در مدت زمان مشخص و محدودی انجام خواهد شد.

سئو سایت

روند کلی کار در سئو سایت شرکتی همانند بهینه سازی سایت شخصی صورت می گیرد. که در دو بخش: سئو On Page و سئو Off Page انجام می شود، که مدت زمان آن با توجه به وضعیت سایت تعیین می گردد.

ما خدمات خود را تا مرحله مشاوره سئو سایت گسترش دادیم و آماده راهنمایی شما در خصوص بهینه سازی سایت و سئو هستیم. هنروب با ارائه بهترین خدمات سئو سایت شرکتی اقدام به بهینه سازی این سایت ها با استفاده از سئو کلاه سفید نموده است و با استفاده از قالب استاندارد وردپرس و پوسته سبک  باعث می شود سرعت سایت شما چند برابر شده و امکان جذب کاربران و مشتریان برای شما بیشتر شود.

دیگر خدمات مجموعه هنروب

مجموعه هنر وب با دارا بودن تیمی متشکل از برترین برنامه نویسان و طراحان با تجربه و خلاق آماده ارائه طیف وسیعی از خدمات متناسب با نیاز و کسب کار شما می باشد

طراحی سایت فروشگاهی

به دلایلی مثل مشغله های کاری و به دلیل ترافیک ، شلوغی و حتی گاهی آلودگی هوا همه ما ترجیح می دهیم که خرید خود را از خانه یا محل کارمان انجام دهیم تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده باشیم . علاوه با آن خرید از فروشگاه های اینترنتی به ما امکان مقایسه کالای مورد نظرمان را با محصولات مشابه دیگر می دهد.

اطلاعات بیشتر
طراحی سایت خبری

از پربازدیدترین سایت ها می توان به سایت های خبری و اطلاع رسانی اشاره کرد که با توجه به اهمیت اخبار و نیاز جامعه برای دریافت جدیدترین اخبار در هر لحظه مخاطبان زیادی را جذب می نمایند.قطعا محتوای مناسب و طراحی مناسب می تواند در جذب مخاطب تاثیر زیادی داشته باشد.

اطلاعات بیشتر
طراحی سایت حرفه ای

اگر به دنبال یک شرکت برای طراحی سایت کسب و کارتان به صورت حرفه ای می باشید، به شما پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری حتما این مقاله را مطالعه نمایید. به شما قول می دهم پس از مطالعه این مطلب، می توانید با خیال راحت قرارداد طراحی سایت حرفه ای خود را با شرکت های طراحی سایت امضا کنید و صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید.

اطلاعات بیشتر

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

28426762 – 021